fullt uppp

Hej har inte bloggat under helgen för den har varit full spikad ...men nu ska jag skriva lite..har fått ett vik på 1 månad inom vården och sen därefer ett annat vik som sträcker sej fram till jul ..men jag ska även vara på en konferans i em om ett annat jobb ,,,som telefonsäljare ..ska fundera på båda ,,men det är trevligt att ha arbetskamrater också...blir ganska ensam som telefonsäljare... återkommmer imorgon efter konferansen så får vi se om jag har bestämt mej vad jag ska göra...ha det gott

Kommentarer
Postat av: Leia

Så bra! Hoppas du får något av de. =)

Kram

2009-05-19 @ 20:50:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: lena

Har blivit erbjuden båda jobben...vad gör jag nu då????

2009-05-20 @ 14:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0