jobbsökeri

Hej nu ska jag börja blogga om hur jag ska skaffa mej ett nytt jobb i lågkonjuktur tider .jag har ställt mej till arbetsmarknadens förfogande ..tänkte skriva lite här varje dag hur det går med  mitt jobbsökeri ..kanske kan jag inspirera nån annan eller så kan jag få tips från nån ..eller så finns det nån som  känner igen sej och vill hänga på min ide om att skriva ner hur det ser ut för en arbetslös...jag vill lova det är inte nån vilo period precis....
Blir glad om ni vill kommentera lite kanske peppa mej för det lär behövas ..
..
Ska berätta lite mer om mej själv ...om vem jag är och vad jag gjort..känner att jag har massa erfarenhet av mycket och det är slöseri att inte dela med sej av min kunskap....har sysslat med lite av varje ...så som restaurang ..sjukvård...industri...ledarskap...egen företagare...

Kommentarer
Postat av: Leia

Jadu, jag söker själv jobb i denna lågkonjuktur. :S

2009-05-05 @ 23:33:04
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0