kallt som bara den

Godmorgon vaknade kl 0730 kallt som bara den vart tog sommaren vägen ..aprilväder i maj hmmm..lovade att jag ska blogga lite varje dag om hur min dag ser ut som arbetslös..och så här var gårdagen..hade möte med min coach kl 10 och vi pratade till kl 11 ca sen hem och fixa lite lunch hade lovat att åka och träffa barnen en stund ...vilket inte brukar bli så kort stund utan hela dagen ..var hos dem vid 1230 när Emilia slutat  skolan stannade till kl 16 nästan  sen hem och fram med   dammsugare städade några timmar bryggde mej en kopp kaffe sen och satte mej framför tv ..då började telefonen ringa  det var min tonårsdotter som ringde ...så vi pratade i ca 20  min ( tur att man har unsdomsabbonemang på mobilen så vi rinnger och smsar gratis annars skulle jag ruinera mej ,,,för det är inte ovanligt med en 40 sms samtidigt) kollar platsbanken varje dag och kollar tidningar ..hör mej även för med folk jag träffar om jobb ...att det ska va så himla svårt ...

Kommentarer
Postat av: Leia

Jo, klart det inte bara kan vara vi. Vore konstigt i sådana fall. :S



Söker lite allt möjligt, det är ju så svårt att få jobb nu för tiden. Vad söker du själv?

2009-05-07 @ 11:44:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0