måndag ny arbetsvecka

Jaha så var det måndag igen..och för alla andra början på en arbetsvecka..men inte för mej..men skulle vilja att det vore så..men jag jobbar stenhårt på  det har hittat 2 nya jobb som jag ska skicka mitt cv till under dagen eller  morgon måste bara finslipa lite på dom...har varit dålig i maginfluensa hela helgen ingen hit men jag förstod ju vart det barkade när jag träffade barnbarnen och therese ringde dan  efter och berättade att dom låg sjuka ...om jag blir sjuk så är det oftast så att jag blivit  smittad  av dom små dom har starka virus dom ......
vet inte riktigt vad jag ska hitta på och göra idag känner mej lite matt efter helgen ,,men kanska jag skulle fortsätta att tvätta altanen...det behövs det vita är inte längre vitt utan grått ,jag har nyss flyttat in här och det är lite eftersatt på alla  plan så min sommar kommer att bestå i att snygga till lite både ute och inne ..men det är kul tycker jag...over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0